Методична
робота
Методична робота в закладі — спеціально організована діяльність педагогічного колективу, що
створює умови для підвищення майстерності педагога.
Оновлення освіти - справа вельми складна. Удосконалення освітнього процесу в закладі освіти пов'язане з необхідністю модернізації внутрішкільної науково-методичної роботи, її вдосконалення на інноваційних засадах. Це насамперед залучення педагогів до творчої діяльності, дослідно-експериментальної роботи та формування нових підходів до організації науково-методичної роботи, нового розуміння педагогічної творчості.
Система внутрішкільної методичної роботи педагогічних кадрів спрямована на:
- формування професійно-педагогічної культури педагогів;
- застосування знань;
- продукування нових педагогічних ідей і технологій;
- узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду.
Протягом усієї історії розвитку закладу не припиняли спробу розробити й розповсюдити в практиці освіти оптимальні моделі навчання, що пов'язані з інноваційними формами та методами освітнього процесу. Найбільше відомі з них - моделі навчання, що зорієнтовані на інтелектуальний розвиток і виховання дитини.
Розглядали, удосконалювали й розповсюджували відомі та апробовані моделі навчання, побудовані на принципах розумового розвитку учнів.
Керівники шкільних методичних об'єднань
Внутрішкільне методичне об’єднання
вчителів початкових класів – Мачишин Т.М.,
вчитель початкових класів, вища кваліфікаційна категорія, педагогічне
звання "Старший учитель".
Учителів гуманітарного циклу – Лопушанська С.Т., вчитель іноземних мов, вища кваліфікаційна категорія, старший учитель.
Учителів природничого циклу – Гуменчик Н.Б., вчитель біології, вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання
"Старший учитель".
Учителів естетичного циклу – Ситик
Л.І., вчитель трудового навчання, вища кваліфікаційна категорія, педагогічне
звання "Старший учитель".
Класних керівників – Войтович О.Т.,
класний керівник, вища кваліфікаційна категорія, старший учитель .
Немає коментарів:
Дописати коментар