Методична робота

Методична робота
        Методична робота в закладі — спеціально організована діяльність педагогічного колективу, що створює умови для підвищення майстерності педагога.
Оновлення освіти - справа вельми складна. Удосконалення  освітнього процесу в закладі освіти пов'язане з необхідністю модернізації внутрішкільної науково-методичної роботи, її вдосконалення на інноваційних засадах. Це насамперед залучення педагогів до творчої діяльності, дослідно-експериментальної роботи та формування нових підходів до організації науково-методичної роботи, нового розуміння педагогічної творчості.
Система внутрішкільної методичної роботи педагогічних кадрів спрямована на:
  •  формування професійно-педагогічної культури педагогів;
  • застосування знань;
  • продукування нових педагогічних ідей і технологій;
  • узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду.
Протягом усієї історії розвитку закладу не припиняли спробу розробити й розповсюдити в практиці освіти оптимальні моделі навчання, що пов'язані з інноваційними формами та методами освітнього процесу. Найбільше відомі з них - моделі навчання, що зорієнтовані на інтелектуальний розвиток і виховання дитини.
Розглядали, удосконалювали й розповсюджували відомі та апробовані моделі навчання, побудовані на принципах розумового розвитку учнів.



Керівники шкільних методичних об'єднань

Внутрішкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів – Мачишин Т.М.,  вчитель початкових класів, вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання "Старший учитель".
Учителів гуманітарного циклу    Комнатовська Н.В., вчитель історії, вища кваліфікаційна категорія.
Учителів природничого циклу  –  Гуменчик Н.Б., вчитель біології, вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання "Старший учитель".
Учителів естетичного циклу – Ситик Л.І., вчитель трудового навчання, вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання "Старший учитель".
Класних керівників – Войтович О.Т., класний керівник, вища кваліфікаційна категорія.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар