неділя, 16 травня 2021 р.

День сім’ї

 

Сім’я - це дім, де тебе чекають найдорожчі люди - батьки. Шанування їх - один із найсвятіших обов’язків людини і неоплатних боргів дітей. Тож запам’ятайте назавжди слова, що звучать, як заповіт: "Щаслива дитина виростає в міцній сім’ї, а міцна сім’я - там, де міцна держава".

Саме такими словами звернулася класний керівник Мисько Л.В. до своїх п’ятикласників на виховній справі "Моя сім’я - мій оберіг", де розширювалися знання учнів про сім’ю, родину, рід. Школярі ознайомилися з 10 ознаками щасливої родини, розгадували кросворд "Зерна сімейного добра", добирали прислів’я, складали міні-проєкт "Щаслива родина". 

На завершення щиро прозвучали слова молитви кожної дитини за свою родину,  сім’ю, Україну.

Усіх батьків чекав приємний подарунок за виховання та підтримку дітей, за активну участь у житті класу.






 

Немає коментарів:

Дописати коментар