середа, 22 лютого 2023 р.

Міжнародний день рідної мови

 

Ми –українці, з роду і до роду,

Ми вільні люди – в діях і думках,

Бо словом рідним вириваємо свободу,

Малюємо і пишем серцем переможний шлях!

Наша рідна українська мова – одна з найбагатших і наймелодійніших мов світу. Її порівнюють з калиною, бо вона така ж красива, як народний, улюблений символ українців, її порівнюють зі співом солов'я, бо лине вона, як ніжна пісня співучого соловейка.

Низку заходів, присвячених рідній мові, було проведено цього дня, а саме:

-         тематична лінійка «Із чорнобривців сплетена душа моєї мови»;

-         класний лекторій у 4 класі «Міжнародний день рідної мови»;

-         виховна справа у 5 класі «Я подолаю тебе, враже, рідним словом…»;

-         виховна справа у 6 класі «Солодкий смак моєї мови»;

-         гра-квест  у 8 класі «Рідна, калинова, щира і чудова - все це наша мова»;

-         патріотичний флешмоб у 10 класі «Я мову шаную свою, зі мною згідні ЗСУ»;

-         конкурс малюнків «Україна починається з мови»;

-         оформлено книжкову виставку


 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар